Lid worden van de Federatie
De lidmaatschapsaanvraag geschiedt schriftelijk bij het secretariaat, een en ander onder opgave van de gegevens welke nodig zijn om na te gaan of aan de statutaire vereisten voor het lidmaatschap wordt voldaan. Het Algemeen Bestuur van de Federatie beslist over toelating van het nieuwe lid, indien van toepassing, in overleg met de sectie(s) waarvoor wordt aangemeld (artikel 5 van de statuten).
Het benodigde formulier vind u bij de rode knop.
For English see the English button.
Lidmaatschap wijzigen / beëindigen
Wilt u uw adres/contact gegevens wijzigen? Of wilt u het type lidmaatschap wijzigen? Stuur dan uw wijziging door via info@federatieveilignederland.nl.
Overweegt u het lidmaatschap op te zeggen, dan vinden we dit uiteraard jammer dat u het lidmaatschap (deels of geheel) wil opzeggen. Opzegging van het lidmaatschap kan plaatsvinden tegen het einde van het kalenderjaar en met inachtneming van een opzegtermijn van ten minste drie maanden (artikel 6 van de statuten). De opzegging dienst schriftelijk te geschieden bij het secretariaat per post of via de e-mail.
Per post: Federatie Veilig Nederland, Postbus 840, 2700 AV Zoetermeer.
Via e-mail: info@federatieveilignederland.nl.
Contact
Heeft u vragen over het lidmaatschap, neem dan contact op via info@federatieveilignederland.nl.
Voor meer contactinformatie, klik op de knop contactinformatie.