10e Safety & Security Masters beleeft mooie jubileumeditie

28 juni 2018

Op woensdag 27 juni 2018 hebben Federatie Veilig Nederland en de Share for Care Foundation voor de 10e keer de Safety & Security Masters georganiseerd. Ook deze jubileumeditie was weer succesvol met een mooie opbrengst voor het goede doel!

Het golftoernooi, dat dit jaar plaatsvond op golfbaan De Batouwe in Zoelen is een activiteit van de Federatie Veilig Nederland Share for Care Foundation om geld in te zamelen voor het goede doel. Ook dit jaar was het weer een groot succes met 70 deelnemers, waaronder de captains of industry van de beveiligingsbranche. De opbrengst van 3.500,- gaat dit jaar naar het Prinses Máxima Centrum, zo liet voorzitter Dorine Burmanje van de Federatie Veilig Nederland Share for Care Foundation aan het einde van de dag weten.

Winnaar Erik van Ekeris van Ansul is trots op zijn eerste prijs en

bedankt de organisatie: volgend jaar is hij weer van de partij!

De Mastertrofee werd dit jaar gewonnen door Ansul B.V. De tweede plaats was voor ENAI en de derde prijs ging naar Chiron Security Communications.

Het was een mooie en gezellige sportieve zonovergoten dag en avond. Alle deelnemers en sponsoren hartelijk dank voor deze onvergetelijke dag!

Over Share for Care

De Federatie Veilig Nederland Share for Care Foundation is een initiatief van de leden van de ondernemersvereniging Federatie Veilig Nederland en is voortgekomen uit de wens meer maatschappelijk betrokken te zijn.