Inschrijven Koning Willem I prijzen 2022

2 november 2021

Goed ondernemerschap is van onschatbare waarde voor onze economie en samenleving. Daarom attenderen wij u met veel plezier op de Koning Willem I Prijzen 2022: de nationale ondernemingsprijs. Nederlandse ondernemingen die de afgelopen jaren durf, daadkracht, duurzaamheid, doorzettingsvermogen en innovatie hebben getoond, komen in aanmerking. Uiteraard bevinden zich in de technische beveiligingsbranche ook bedrijven die een  prestigieuze ondernemingsprijs verdienen.

De Koning Willem I Stichting bekroont goed ondernemerschap en maakt inspirerende voorbeelden graag zichtbaar. Onder meer door de Koning Willem I Prijs en Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap, die slechts é én keer in de twee jaar worden uitgereikt door erevoorzitter Hare Majesteit Koningin M áxima en voorzitter prof. dr. K.H.W. Knot, president van De Nederlandsche Bank N.V.

Zowel de Prijs als de Plaquette konden de afgelopen jaren rekenen op prachtige winnaars. Winnaars die op hun beurt volop publiciteit genieten en zijn toegetreden tot een exclusief netwerk van succesvolle Nederlandse ondernemingen.  Het winnen van de Koning Willem I Prijs of Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap betekent dus een mooie boost voor uw onderneming.

Met de uitreiking in mei 2022 in het vizier maken wij u graag attent op de mogelijkheid uw onderneming in te schrijven. Wie weet treedt u in de voetsporen van Koning Willem I, onze ‘Koopman Koning ‘, die deze bijnaam dankt aan een sterke ondernemersgeest en zijn initiatieven voor herstel van de economische bloei!

P.S. Inschrijven is mogelijk t/m 31 januari 2022 via www.kw1prijs.nl/inschrijven. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met het secretariaat van de stichting via info@kw1prijs.nl of tel. 070 – 206 01 71. U kunt op de hoogte blijven van het laatste nieuws via de KWI-nieuwsbrief en  social media kanalen TwitterLinkedIn, en YouTube.