VHS verwelkomt BUVA homecare systemen als nieuw lid

22 februari 2021

De VHS, onderdeel van Federatie Veilig Nederland, verwelkomt BUVA homecare systemen B.V. als nieuw lid. Met de toetreding van BUVA versterkt VHS haar ledennetwerk. BUVA heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld van groothandel tot een onafhankelijk productontwikkelaar en partner op het gebied van hang- en sluitwerk, ventilatie, duurzame verwarming, hardglas ramen, aluminium profielen en glasvezelversterkte onderdorpels voor zowel de woning- als de utiliteitsbouw. BUVA denkt mee met alle stakeholders in de gehele bouwkolom; van architect tot bewoner. Daarmee is BUVA een waardevolle toevoeging voor de VHS, die bestaat uit leveranciers van hang- en sluitwerk en producten voor toepassing in de gebouwde omgeving op het gebied van beveiliging, toegankelijkheid en veiligheid, die hun weg zowel in Nederland als ver daarbuiten weten te vinden.

Over de Algemene Branchevereniging VHS

Het lidmaatschap van VHS staat open voor leveranciers van hang- sluitwerk. Hoog in het vaandel binnen de VHS staat het leveren van kwaliteitsproducten. Door voortdurende innovatie en verbetering van de productieprocessen kunnen de leden een groot pakket aan gecertificeerd hang- en sluitwerk aanbieden. De activiteiten van de VHS zijn voornamelijk gerelateerd aan “veiligheid ” in de breedste zin van het woord. Gedacht hierbij kan worden aan onderwerpen als brandveiligheid, vluchtveiligheid en inbraakveiligheid (Politiekeurmerk Veilig Wonen), maar ook bij de ontwikkeling van een norm slimme deursloten is de VHS zowel nationaal als internationaal actief betrokken. De VHS is actief vertegenwoordigd in een groot aantal nationale en internationale overleggremia om de belangen van haar leden optimaal te behartigen. Daarnaast is de VHS deelnemer in het project Circulaire Geveleconomie en ondersteunt zij de leden op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en BIM.

Over BUVA homecare systemen
BUVA homecare systemen staat voor zorgeloos wooncomfort met de gehele bouwketen voor ogen: van bewoner tot opdrachtgever. BUVA staat voor doordachte en oplossingsgerichte innovatie, innovatie die alom gewaardeerd wordt. De BUVA homecare systemen is een verzameling BUVA producten die zodanig op elkaar zijn afgestemd, dat een optimale samenwerking ontstaat. Dit leidt tot een duurzame gezonde en veilige woonomgeving.