Eindejaarsactie Federatie Veilig Nederland levert 1300 euro op voor Brandwondenstichting

29 januari 2021

De eindejaarsactie die Federatie Veilig Nederland eind 2020 in samenwerking met de Nederlandse Brandwondenstichting heeft georganiseerd, heeft in totaal 1.300,- opgeleverd. Naast Federatie Veilig Nederland werkten ook Brouwerij Bluswater en Remade Industry mee aan de actie. Het bedrag komt geheel ten goede aan onderzoek naar wondgenezing en voorkomen van littekenvorming bij brandwondenslachtoffers.

Share for Care Foundation
De technische beveiligingsbranche heeft 12 jaar geleden besloten een gezicht te geven aan haar maatschappelijke betrokkenheid via een foundation die financi ële steun biedt aan organisaties die zich bekommeren om slachtoffers. De afgelopen jaren is geld ingezameld via gala-avonden en het jaarlijkse golftoernooi. Door de coronacrisis is het lastig activiteiten te organiseren. Dus is besloten de Brandwonden Stichting in 2020 via een eindejaarsactie te steunen.