Golfen met impact: Safety & Security Masters 2024

Verenig sportiviteit, netwerken en maatschappelijke impact

Op woensdag 26 juni 2024 vindt de 16e editie van de jaarlijkse Safety & Security Masters plaats, georganiseerd door de Federatie Veilig Nederland. Een middag gewijd aan sportiviteit, netwerken en het ondersteunen van goede doelen die een extra steuntje in de rug verdienen.

Waarom meedoen?
Ieder jaar kiezen we een goed doel om te ondersteunen, vari ërend van de Nederlandse Brandwondenstichting tot het Prinses Maxima Centrum. Ook u kunt het verschil maken! Met voorgaande jaren waar gemiddeld 60 deelnemers meededen, biedt deze dag niet alleen een sportieve uitdaging, maar ook een unieke kans om te netwerken.

Hoe kunt u deelnemen?
Koop een of meer flights of doe individueel mee. Netwerk op de golfbaan, ga de competitie aan met vakgenoten en geniet van een geheel verzorgde dag. Geef u zo snel mogelijk op en maak kans op de titel ‘Safety & Security Master van 2024’!

Niet deelnemen, maar wel steunen?
Bent u niet in de gelegenheid mee te doen, maar wilt u toch het goede doel steunen door een bijdrage te leveren? Laat het ons weten via het inschrijfformulier of mail ons.

Programma (tijden onder voorbehoud):

11:30 uur: Ontvangst
12:00 uur: Lunch
13:00 uur: Start met shotgun
17:00 uur: Borrel met prijsuitreiking & bekendmaking opbrengst
18:00 uur: Walking dinner
20:30 uur: Verwacht einde

De hele dag is verzorgd, beginnend met een heerlijke lunch. Na afloop kunt u onder het genot van hapjes en drankjes de dag doornemen en maken we de winnende teams én de opbrengst voor het goede doel bekend.

Locatie

Golfbaan The Links Valley in Ermelo (Jonkheer Doctor C.J. Sandbergweg 117 – bij navigatie huisnummer 115 invoeren). The Links Valley is een unieke ‘reversible ‘ 9-holes golfbaan, de enige in Europa op dit moment.

Kosten

Deelname staat open voor bedrijven met een of meerdere flights (maximaal 4 personen per flight, 875,-). Individuele deelname ( 220,-) is ook mogelijk. De lunch, golfwedstrijden, borrel en afsluitend diner zijn bij de prijzen inbegrepen.

Clinic

Geen GVB? Staat het nog op uw bucketlist? Of wilt u gewoon kennismaken met de golfsport? Bij voldoende aanmeldingen organiseren wij ook een clinic. U kunt uw interesse aangeven via het inschrijfformulier.

Contact

Heeft u vragen of suggesties? Mail ons via info@federatieveilignederland.nl, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Doe mee, geniet van een fantastische dag, en draag bij aan een goed doel!