Lunchwebinar Arbeidsrecht 8 juli 2021

Lunchwebinar: alcohol en drugsgebruik op het werk

Speciaal voor leden biedt Federatie Veilig Nederland in samenwerking met Lexence Advocaten uit Amsterdam een aantal keer per jaar een lunchwebinar aan om u op de hoogte te houden van arbeidsrechtelijke thema’s. In een uur (tussen 12:00 en 13:00 uur) wordt u bijgepraat over diverse onderwerpen.

Het volgende webinar staat gepland voor donderdag 8 juli. Het onderwerp is Alcohol, Drugs en Medicijnen (ADM) over gebruik, controle en ontslag. Aan de hand van enkele paktijkcases bieden Floor Damen en Anneke Nijk, beiden arbeidsrechtadvocaat bij Lexence, handvatten over do’s and don’ts op dit gebied. Want hoe ga je om met een werknemer waarvan je weet of vermoedt dat hij/zij onder invloed is? Mag je een werknemer laten controleren of alcohol en/of drugsgebruik? En mag een werknemer hierom worden ontslagen? Uiteraard is er ook ruimte voor het stellen van vragen.

Het webinar is bedoeld voor leidinggevenden, medewerkers HR en juristen. Uiteraard zijn andere belangstellenden ook van harte welkom. De bijeenkomst vindt online via Zoom plaats. Deelname aan het webinar is gratis voor leden van de Federatie. Aanmelden kan via onderstaande link.

De bijeenkomst vindt online plaats via Zoom. Na aanmelding ontvang u de ochtend van het webinar een toegangslink. Deelname aan het webinar is gratis voor leden van de Federatie.